Aastra Business CTI is het Unified Communications en Computer Telefonie programma voor bedrijven die hun communicatie- en bedrijfsprocessen willen optimaliseren. De client - server toepassing voor de Microsoft omgeving beschikt over talrijke functies welke de gebruiker helpen de communicatie te optimaliseren. Krachtige componenten maken op elk niveau een integratie met de bestaande automatiseringsomgeving mogelijk en zijn compatibel met toekomstige technologieën.
De unieke kenmerken van Aastra Business CTI
Een continue innovatie maakt Aastra Business CTI tot dé technologische en trendsettende oplossing in de markt. Een groot aantal partners op het gebied van communicatie- en informatietechnologie hebben Aastra Business CTI gecertificeerd waarmee een probleemloze en betrouwbare werking wordt bevestigd.
Hoe werkt Aastra Business CTI?
Vanuit de Aastra Business CTI Server worden de services, gebruikers en de hieraan gekoppelde rechten geadministreerd. De server controleert, stuurt en signaleert de status/presence van gebruikers en de aangesloten randapparatuur. Centraal worden logbestanden en gespreksjournalen bijgehouden en databases geïntegreerd. Via de beschikbare SDK (Software Devolopment Kit) kunnen de services met andere applicaties worden geïntegreerd. Voor de communicatie met client/werkplek applicaties en andere servers zijn speciale drivers beschikbaar welke een transparante en onbeperkte integratie met op MS-TAPI gebaseerde CRM en ERP applicaties mogelijk maken.
Client / Microsoft Office Integratie
Naast de comfortabele kiesfunctie beschikt de Aastra Business CTI client over contact-, journaal- en takenbeheer. Kenmerkend zijn de Team-functies, welke flexibel en in welhaast elk scenario zijn te integreren. Een integratie met de Microsoft Outlook Agenda en Instant-Messaging service ronden deze oplossing af.
Op elk moment juist geïnformeerd
Een pop-up venster, het automatisch openen van de klantenkaart bij een inkomende oproep, nog voordat de oproep wordt beantwoord, maken een korte voorbereiding en klantspecifieke beantwoording mogelijk. Het pop-up venster is vrij configureerbaar; de gespreksballon, Microsoft Outlook of de CRM applicatie kan door de gebruiker worden bepaald. Evenzo flexibel kunnen de Journalen aan de persoonlijke wensen worden aangepast. De informatie van een oproep bij afwezigheid kan naar een willekeurig e-mail adres worden doorgezonden, gemiste oproepen kunnen met een muisklik worden teruggebeld of als taak worden ingepland.
Gespreksnotities en projecttoewijzing
Notities en verslagen naar aanleiding van telefoongesprekken kunnen eenvoudig worden aangemaakt en zijn op het beslissende moment beschikbaar. Aan telefoongesprekken kunnen klant- of projectcodes worden toegewezen, waarbij een rapportage door middel van externe applicaties mogelijk is.
Naadloze integratie met business applicaties
Aastra Business CTI biedt een naadloze integratie met Microsoft Windows waardoor telefoonnummers en contacten vanuit welhaast elke toepassing zijn te kiezen. Door middel van Plug-Ins is een naadloze integratie met de gebruikersinterface en de gegevensbestanden van Microsoft Office en in het bijzonder Microsoft Outlook en Lotus Notes mogelijk.

 |