Direct support op maat?
VoiceTronics richt zich exclusief op de zakelijke telefoonmarkt. Juist daar is service essentieel. Snel een toestel vervangen, onderhoud buiten kantooruren en storingen op elke dag en ieder uur verhelpen. Voor VoiceTronics is het vanzelfsprekend. We weten hoe belangrijk data- en spraakverkeer voor u zijn en hebben onze organisatie er volledig op ingericht u daarin adequaat te ondersteunen.
De service van VoiceTronics reikt precies zover als u het wenst. Servicecontracten worden afgestemd op uw specifieke situatie. Wenst u 24-uurs ondersteuning, verzekering van al uw apparatuur of onmiddellijke vervanging bij een defect; het is allemaal mogelijk. Service is maatwerk bij VoiceTronics en uw wensen zijn daarin uiteraard leidend.
In noodgevallen is VoiceTronics 24 uur per dag bereikbaar.
Tijdens kantooruren belt u onze servicedesk op: 073 - 518 60 60
VoiceTronics is gespecialiseerd in het onderhoud en de ondersteuning van Aastra OpenCom 100 & 500 en de Aastra OpenCom 1010 en 1200
|